در حال بارگذاری ...

«گاهی دلم برای خودم تنگ می شود» در تالار سوره اصفهان به صحنه می رود 

نمایش «گاهی دلم برای خودم تنگ می شود» به نویسندگی و کارگردانی احمد شاهین به سفارش حوزه هنری اصفهان از ۱۴ تا ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ به غیر از ۱۷ مرداد در تالار سوره به روی صحنه می رود .

 به گزارش تئاتر اصفهان و به نقل از احمد شاهین کارگردان نمایش «گاهی دلم برای خودم تنگ می شود» این نمایش که به همت خانه تئاتر حوزه هنری اصفهان تهیه و تولید شده است از تاریخ 14 لغایت 24 مرداد 1396 به غیر از 17 مرداد در تالار سوره به روی صحنه می رود . 
احمد شاهین در رابطه با موضوع این اثر به خبرنگار سایت انجمن نمایش گفت: این نمایش بیانگر احوال غالب انسان هایی است که دچار بی هویتی، خود گم کردگی و خود فراموشی شده اند که در همین رابطه از آیه ی  19 سوره ی حشر قرآن کریم سود جسته شده است. خداوند می فرماید انسانهایی که خدارا فراموش کرده اند خداهم آنهارا از یاد خودش خواهد برد.

 

احمد شاهین در ادامه افزود: محسن احمدی نیک، فرشته شاه بندری، حمید رضا یحیی آبادی، امیرحسین خامسی پور، مریم طالب بازیگرانی هستند که در این نمایش به ایفای نقش می پردازند. همچنین حمید رضا یحیی آبادی به عنوان گریمور، امیر جوادی به عنوان مدیر اجرایی، منصور صالحی به عنوان نور و صدا، امیرحسین خامسی پور به عنوان روابط عمومی و تبلیغات، مهدی ربیعی و میلاد چنگ به عنوان دستیاران صحنه، محمد صمدی به عنوان عکاس، نادر ابراهیمی به عنوان ساخت دکور، زهرا درخشان به عنوان طراح پوستر و بروشور از عوامل اجرایی این نمایش هستند که بنده را یاری می کنند . 

 

نمایش «گاهی دلم برای خودم تنگ می شود» از تاریخ 14 لغایت 24 مرداد 1396 به غیر از 17 مرداد در تالار سوره واقع در خیابان آمادگاه هرشب ساعت 19:30 به روی صحنه می رود .
 




نظرات کاربران